"מנסים להיטפל לראש הממשלה, שיקולי השב"כ באבטחת בניו טהורים"

יוסי אשר No Comments on "מנסים להיטפל לראש הממשלה, שיקולי השב"כ באבטחת בניו טהורים"

פרי, ששימש כראש שב"כ בתקופת כהונתם של יצחק שמיר ויצחק רבין, אף התייחס להסדרי אבטחת ילדי ראש הממשלה בעבר: "לא אבטחנו את הילדים, כאשר בנו של יצחק רבין שהה בחו"ל הייתי שולח מדי פעם נציג מן השגרירות לבדוק אם הוא בסדר

צילום: Flash 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע הביקורת שעלתה בעקבות הסדרי האבטחה ופרסום המכרז למשרת נהג עבור ילדיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התראיין יעקב פרי, ראש השב"כ לשעבר וחבר הכנסת מטעם "יש עתיד", למנחם הורוביץ בגלי ישראל ויצא להגנת ראש הממשלה: "מדובר בשני בחורים צעירים שעדיין גרים בבית ואני מניח שהשיקולים הם שיקולים נקיים, טהורים של שירות הביטחון הכללי, גם בהערכה של הסיכון שהם מצויים בו וגם בעובדה שכל אבטחה נשענת בסופו של דבר גם על מודיעין וגם על הערכות. (…) נראה לי שבאחד מן הדברים שמנסים להיטפל לראש הממשלה ודברים כאלה לא חסרים לצערנו בתקופה האחרונה. (…) באשר לשאלת הנהגים או לא הנהגים, אני חושב שזה קצת יותר פיקנטריה".

פרי, ששימש כראש שב"כ בתקופת כהונתם של יצחק שמיר ויצחק רבין, אף התייחס להסדרי אבטחת ילדי ראש הממשלה בעבר: "לא אבטחנו את הילדים, כאשר בנו של יצחק רבין שהה בחו"ל הייתי שולח מדי פעם נציג מן השגרירות לבדוק אם הוא בסדר אבל לא אבטחה צמודה. במקרה של יצחק שמיר, ילדיו כבר היו בוגרים ולא זכו לאבטחה של היחידה לאבטחת אישים".



0 תגובות